onsdag 22 januari 2014

"Jag blir så glad när solen skiner"

Fast det gör den inte...eller bara emellanåt om man ska vara ärlig...det regnar ofta just nu...och mycket...

Det är mera metaforiskt tänkt.
Jag är sprudlande glad.
En fin vän har nappat på min kärleksförklaring till workshopen med stort W.
Igor kommer tillbaka. Fast närmare mitt hem. Yes!
Vi kommer att vara tillsammans på lördagen kompisen och jag...söndagen, som jag redan beskrivit, hoppar jag denna gång. Det är en ekonomisk fråga för min del.

Först säger hon att hon inte kan då heller...en dag utan barnen ok! Två nej. Barnpassningen tryter.

Idag berättade hon att hon ångrat sig. Hon har bokat in sig på båda dagarna. Sa till sin man att det var absolut alldeles nödvändigt med båda dagarna. Där med basta!
Ha ha, hon är helt i min stil!

Och jag...jag blir så där tokglad...nästan som när man är kär...
Fantastiskt! Detta kommer att göra henne ur-gott.
Jag bara vet det och är glad för hennes skull.
Fast även lite nervös...tänk om hon inte gillar... för att vi alla är olika och egentligen alldeles okompatibla...

Nej, så är det då rakt inte. Detta är för oss båda. Alla gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar