onsdag 14 maj 2014

Jaha,

                                                                                         Blogga varje dag 14


Ska jag gå på möte igår, idag och i morgon...
Ska jag gå på kvartssamtal inte bara på skolan men även på Kung Fu...
Ska jag se till så att Flavio är på den däringa minnes uppvisningen, för en Kung Fu mästare som dog i cancer, på söndag morgon...
Ska jag få iväg bångstyriga nästan tonåringen på läkarundersökning i morgon för att se om han är gluten allergiker bara för att barnläkaren misstänker det men jag inte tror ett dyft på det och att det i stället är en mode grej som alla ska kolla...
Ska jag komma ihåg att ringa och prata om dagens möte med läxhjälpen...
Ska jag komma på något fantastiskt bra att göra på lektionen i morgon kväll och samtidigt uppfinna världens mest näringsrika mat tills jag kommer hemflåsande framåt åtta snåret efter återigen en lång dag...

Jaha, vi säger väl det då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar