torsdag 1 maj 2014

Blogga varje dag.

                                                                               Blogga varje dag 1


Jag har funderat på det länge och väl.
Gillar ju att skriva.
Leka med ord och meningar.
Så läser jag hos en "gammal" blog-vän sedan tiden då jag hade en blogg på engelska, så där på skoj.
Hon heter Katherine och har skrivit en bok.
Den har jag givetvis läst.
Min vän är sååå inspirerande och jag har därför fortsatt att läsa hennes blog fast jag inte själv skriver längre på engelska. Vissa stannar liksom kvar i ens hjärta.
Man kan bara inte låta bli. 
Katherine har gjort två blog-utmaningar då hon skrev något varje dag i ett helt år.
Jag tänker försöka.
Ta en månad i taget.
Det kanske blir lite si så där med vettigheter.
Men jag tänker att jag kan lära mig något av detta.
Förhoppningsvis.
Därför börjar jag i dag.
1 maj.
Och se där!
Fick i hop ett blog-inlägg innan jag ska köra i gång med städning....
ja ja, man ska inte jobba idag...
fast dammtussarna måste bara bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar