fredag 3 december 2010

Ledsen

Ledsen ända ner i tårna.
Utlåtandet som jag trodde skulle ge mig ett svar skickar oss istället tillbaka till ASL (italienska motsvarigheten till svenska Vårdcentralen...fast flummigare).
Vet inte längre vad jag ska tro.

Kvartssamtalet i onsdags var lika jobbigt som vanligt.
Ingen förändring alls.
Kan man säga upp sig som mamma?
Nej, trodde väl det.
Vill  egentligen inte det heller. Älskar min son.

Måste bara komma över denna sorg.
Sorgen i hjärtat över ett barn som inte bara kan falla in i linjen av alla "vanliga" barn.
Sorgen över att jag kanske inte kan vara den där duktiga mamman som jag borde.

Yogan hjälper. Fast bara för stunden. Den stunden som jag yogar. Sen är jag tillbaka i svarta hålet igen.

Försöker trösta mig med att minstingens kvartssamtal varade i två minuter och var mycket positivt.

Det svarta vinner idag. Tyvärr!

Mannen är sjuk också. Måste gå igenom en jobbig undersökning.


2 kommentarer:

  1. Det låter som det är mycket på en gång för dig. Skickar dig en stor varm kram och energi från hjärtat!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vill bara skriva att jag tänker på dig och sänder dig all styrkeenergi jag har.

    SvaraRadera