fredag 8 januari 2010

Tillbaka

Jaha, så var man tillbaka igen. Tillbaka till trafiken och 16 grader varmt efter -10 grader och snö i Sverige.
I och med att jag inte kunnat blogga känns det som jag varit borta i hundra år. Massor har alla ni andra hunnit skriva. Och vad har jag gjort i de skånska avkrokarna...gått långa och många promenader förvisso...tankat fullt med skogsluft och tystnad...puttat barnen i pulka i backen...och ventilerat livet med min 87-åriga farmor. Kanske egentligen inte så lite, men ändå sitter jag här och tänker på allt det jag inte gjort; ingen yoga...bo hemma hos mina föräldrar är som att bo i ett fullproppat dockskåp..., inget bloggande...föreslå att mina föräldrar borde koppla upp sig på nätet så att vi kan kan höras och kontakta andra även den vägen är som att be dem bjuda hem Fan.

Men jag kan väl säga att ni har funnits i mina tankar i alla fall.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA FINA BLOGGARE SOM JAG KÄNNER!

3 kommentarer:

  1. Åhh längtar efter värme här hos oss var det
    -32 i morse! God fortsättning på det nya året.

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År till dej med!

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År till dig också! Du har fått något annat när du missat ditt bloggande :)

    SvaraRadera