torsdag 5 november 2009

Förändringar

Jag klippte av mitt långa hår i går...det är i och för sig kvar till axlarna men...mina barn sa ingenting...min man sa "- sembri un´uomo!!!" (= du liknar en man)VA? Han har alltid tjatat om att jag inget gjorde när jag gick till frissan och klippte av, vad jag tyckte var massor av centimeter. - det syns ju inte, var den ständiga kommentaren. Och tycker han alltså att jag ser ut som en karl.....tänk om jag rakat skallen.....
Känner mig nöjd i alla fall. Behövde en förändring av något slag. Hösten känns så trist och jag med den.
Skulle vilja göra mera...prova något nytt....plugga något nytt....den där yinyoga gör mig nyfiken.....byta man tycker jag blir lite stökigt..... vi känner ju varandra sen 20 år och visst har jag fäst mig vid den token.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar