lördag 2 augusti 2014

S E M E S T E R

                                                       Blogga varje dag 94


Äntligen där.
I vårt semesterparadis.
"Ingenting göra" känslan tar tag i mig.
Rättare sagt; "ingenting göra" förutom yoga, bada, äta, sova och njuta av mina killar...när jag tänker efter tog jag med mig lite böcker också så det får bli lite läsning också. Fast bara lite.
Vi kom hit med sol.
Det berättas om en förfärlig säsong med bara regn och rusk. 
Som i Rom. 
Nu vankas det riktig sommar, sägs det.
Vi får väl se.
Egentligen spelar det inte så stor roll.
Man njuter i vilket fall som helst. 
Bara känslan av att man inte måste någonting.
Den räcker långt.
Denna gång har vi ett rum på baksidan.
Dubbelrum med grön utsikt.
I morgon tar jag bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar