söndag 18 maj 2014

I anletets svett...

                                                                               
                                                                                   Blogga varje dag 18

försökte jag verkligen.
Ville så gärna få ihop ett bra inlägg med en över tjusig video som kulmen idag.
Det var en så intressant morgon.
Men så trasslar jag till det.
Det tar evigheter att ladda dumma videon.
Kan bara nämna att det handlar om vad människor brinner för.
Och det, mina vänner, är viktigt.
Kanske det viktigaste av allt.
Ni vet människor som lär sig saker från en helt annan kultur.
Plockar in och suger till sig.
Sen gör de det mest fantastiska av det så att jag och italienare, och säkert andra nationaliteter med, kan sitta där och skratta och häpna och njuta.
Vackert!
Kanske får ni se den i morgon.
Läsa om det jag var med om i dag...fast i morgon.
Om youtube vill.
Till i morgon; god natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar