lördag 27 augusti 2016

Fredagspyssel

Vi bokade in oss som sista kunderna för dagen hos duktiga systerdottern.
Tur var det för det hela tog tid.
Minstingen har länge talat om att få håret färgat grönt.
Någon ding trevlig liten youtuber har tydligen håret i samma nyans.
Det är bara det att min son har lite mörkare hår och därför fick han lida lite pin.

Jag får vänta länge med min enkla toppklippning.
Hinner bläddra i stort sett alla vecko/frisyr/mode/skvaller och hemtidningar som salongen erbjuder på ett bord.
Hinner studera mina söner och tänka att de är ju snygga ju.
Det får man väl som mamma säga att ens eget kött och blod inte blev så tokigt när allt kommer omkring?
Eller?

Då inga bilder får sättas på nätet av mina ungar längre lånar jag bilder från systerdottern och låter bli de där framifrån.
Håller sen tummarna för att de inte ska anmäla sin gamla morsa.





Sen var det ju också hundens dag igår också.
Salongens egen Lily måste ha undrat varför de där typerna som luktar så gott med hundar av olika slag sitter här så länge.



3 kommentarer:

  1. Så snyggt! Speciellt det gröna håret! Kommer ihåg när min son ville ha blått hår, det var inför ett kalas han hade där de skulle klä ut sig till tv-spelsfigurer :) Hans hår var vackert knallblått i exakt 2 dagar sedan antog det en märklig gråblå nyans! Oj vad vi skrattade åt det. Han var nog 12 år då tror jag. Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min unge är 12 år han med. Min systerdotter var noggrann med att förklara att det gröna kommer att försvunna relativt snabbt😉

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera