torsdag 25 september 2014

Hoppsan! (Blogga varje dag 148)

Helt hundra på att jag tryck på rätt knapp och därför publicerat gårdagens inlägg blev jag ganska paff när jag kom in här idag.
Ja, det går ju åt pipsvängen med min blogg maraton då.
Har ju tänkt hålla på så länge jag bara kan.
Fast fuska kan man ju göra.
Då blir det två inlägg på raken.

Ja så kan det gå när man inte riktigt behärskar dagen.
Fortsätter mitt ältande under natten. 
På dagen är jag ett rytande monster.
Det insåg jag nyss när hunden bitit loss nya ordentliga bitar från skohyllan och bara lämnat dem där på golvet som jag med stor möda lyckat dammsuga ,då suga är ett relativt ord för min dammsugare och den dessutom blir överhettad med jämna mellanrum...ja,jag röt som ett lejon.
Min fantastiska dammsugare utan påse lägger helt sonika av totalt och jag får vänta tills den kommer på andra tankar och startar självmant.
Vi har kommit i en sorts evig konflikt.
Jag och dammsugaren utan sug.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar