onsdag 10 september 2014

Hålla mig flytande (Blogga varje dag 133)

Inte låta mig sugas med ner i djupet när någon i min närhet ser det svarta igen.
Inte känna mig sådär oförmögen till allt bara för att denne någon reagerar med ilska mot allt och alla.
Försöka vända på det.
Hitta det positiva. 
Låga budet på vår lägenhet är bara en början.
Man SKA förhandla i detta land även om det tar emot.
Hunden vill inte gå ut efter kvällsmaten för att han gick ut sent på eftermiddagen.
En glad tioåring som vill hänga med på morgonrundan är positiv även då man är trött så det snurrar.
Tassande under sängen klockan fyra på morgonen är lugnande.
Det kommer att vända till positivt. 
Allt gör det. 

Ändå är det så förbaskat svårt. 
Jag har så lätt för att suga åt mig när någon sprider sura vibrationer. 
Hjälp!
Hela min meditation går åt att försöka hitta rätt. 
Allt blir bra.
Allt ordnar sig.
Håller den där bilden av lugn och frid. 
Inte bara på ytan.

4 kommentarer: