lördag 7 juni 2014

Rebellen i mig

                                                                                        Blogga varje dag 38

vill ju helst ställa sig rakt upp och skrika; dra åt skogen!!!
när hon får hör att visa element blir inbjudna till avslutnings pizzan och att de som insisterat på att dessa typer ska följa med dessutom vill sala ihop till presenter då går hon i taket. 
Vi betalar alltså inte bara deras lön i form av skattepengar.
Kommer de med "måste" vi även betala deras pizzor.
Nu ska eländena ha gåvor också.
För vad då?
För att de varit oerhört frånvarande som barnledare mentalt sätt...
För att de angriper föräldrar som hävdar sin rätt...
För att de gör illa barn och sedan låtsas som ingenting...
För att de tycker att våra ungar är odrägliga och dessutom inte vill öppna sitt hjärta för dem....
Skulle inte jag heller göra om man behandlade mig som ett pucko.

Nej, jag förstår det då verkligen inte.
Tycker att presenter ska komma från hjärtat.
Det gör inte dessa.
Därför säger jag NEJ!
Det är illa nog att vi ska behöva stå ut med dem medan vi äter.


Tänker att jag ska ge pengarna till någon bra insamling i stället.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar