lördag 14 juni 2014

Lördag igen...

                                                                                             Blogga varje dag 45



fattar inte hur det gick till.
Vad hände?
Det var möten, avslutningar, pizza, fest, bråk med ett visst telefonbolag som slukade mina pengar utan någon synbar anledning och rakt tvärtemot det jag bett om...
hundpromenader, kompisträffar och ja visst ja, min födelsedag som kom och gick i en enda röra.
Och i morgon åker jag på mini retreat med jobbet på svenska kyrkan. 
Kan tala om jag det snurrar rejält här.
Känns som jag gör lite här och lite där men inte tillräckligt alls av det jag vill.
Har inte tränat alls denna vecka på stycket som jag och tvärflöjts kompisen valt ut.
Hon kommer klockan 18.
Tur då har jag lite tid på mig.
Här nedan får ni ett smakprov på hur det ska låta...på riktigt...eller när vi är helt klara med det;



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar