onsdag 11 juni 2014

Avslutande avslutning

                                                                                                Blogga varje dag 42


Springer runt och försöker få ordning på saker och ting.
Fester och avslutningar en massa extra runt detta.
Får en ny telefon på min födelsedag...fast den måste ju ha lite invänjning plus ett nytt sim kort...
Killen i affären sprutar erbjudanden för att jag slänger alldeles för mycket pengar på mitt nuvarande kontrakt. Istället för att svara skit i det du snorvalp, ringer jag mannen. Han stöttar mig och jag får mitt nedrans simkort....Att det ska vara så svårt...

Så nu sitter jag här. Trött och måste vila.
Därför blir det inget vettigt skrivet alls.
Det får bli i morgon.
Idag vankas det avslutning på Svenska skolan, ivägskickande av minstingen på bältesexamen på Kung Fu  och sist ska vi på avslutningspizza med minstingens klass.
Skulle vilja ha en avslutning på min hosta också.
Den tär i allt det här springandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar