torsdag 8 maj 2014

Seg dag

                                                                                                  Blogga varje dag 8

Vissa dagar är bara så där sega.
Som i går.
Jag hade massor att göra men snodde bara runt efter min egen svans precis som min valp gör ibland.
När jag tänker efter så var det bara tre saker jag gjorde ordentligt igår.

En tvättmaskin.

En valppromenad.

Och så tredje...låt mig få tänka....hmmm...

Nä, det var bara två. 

Jo, förresten jag sprang ju på morgonen. 
Eller lufsade.

Okej, två och en halv.
Yogan blev så där valp tuggad som den blir om jag inte vill stänga in mig på barnens rum.

Resten gick bara på halvfart.

Papper blev flyttat från punkt a till b.

Tuggummi dag som avslutades i fullständigt jobb kaos...eller rättare sagt jag upplevde det så.

Kanske behöver man sådana dagar också.
Vad vet jag?
Men mannen kommer hem och har haft det likadant. 
Så där jag då var vi två.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar