lördag 18 maj 2013

Inte blogga efter nio

på kvällen. Det lovar jag nu. För då kan det hända att man "bara ska kolla" något i inställningarna och vips så har allt en ny look. Naturligtvis sparade man inte förra mallen så den är också lika magiskt borta. Tanken på hur man letat för att hitta just den gör en smått ilsk men så kan det gå...
Ni som läser detta får slå mig på fingrarna nästa gång ni ser att jag är här eller på Facebook till sent på kvällen. Jag fattar ju inte vad jag gör då. Stjärnor blir tassavtryck och själv sitter jag där som en fåne och undrar var ångerknappen sitter. Om den finns. Vad jag över huvudtaget heter...
Fast det kanske inte blev så fult...Trots att det inte alls var menat så.

2 kommentarer:

  1. Hi hi, jag gillar ju hundar & att försiktigt tassa fram:-). Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, faktiskt gillar jag med hundar... Kanske ska behålla misstaget ;)

      Radera