fredag 15 april 2011

day 11 – a song from your favorite band

Jag kan inte säga att jag har något favorit band

Jag har ju alltid gillat röster...och då finns de ju många; ABBA (for ever!), Queen, Clannad...osv osv...

Beatles gillade jag mycket...

Usch det här var ett svårt inlägg!

När jag sitter i mina funderingar och letar runt på youtube kommer jag in på den här:

Fläskkvartetten & Freddie Wadling i en Beatles låt; Wow!

Fläskkvartetten gillade jag ju med...och så var jag lite kär i Sebastian Öberg, cellisten.








Sen bara fortsätter jag mina efterforskningar och jag hittar denna;


Baby baby


Och den här...

Wadling är en röst som tilltalar mig väldigt mycket.

Nej, nu får jag sluta!
Det var ju inte röster jag skulle ha med här...eller?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar