fredag 6 augusti 2010

Sover dåligt i Rom. Mina öron tutar igen. Mannen säger att det är likadant för honom. Inte hjälper det, men kanske tröstar det lite då jag trott att något var fel på mig. Inget tutande när jag är ute på landet...tutande i stan. Detta plus allt det svarta dammet jag känner under fötterna trots att jag städat så noggrant. Kan inte med stängda fönster och avskyr luftkonditionering...vi har faktiskt ingen eftersom mannen tänker likadant. Men då får man ju ta konsekvenserna också.

Det ska bli skönt att vara några veckor i huset vid havet...min svärfars hus.

Jag vet inte om jag kommer att kunna skriva. Det finns ingen dator där.
Men jag ska passa på att studera till tävlingen om förskollärare platsen i den kommunala skolan som jag skrivit in mig på.
Yoga ska jag och fortsätta mitt meditationsstuderande.

Skolan börjar runt den 15de september...vi har gott om tid...för mycket kanske...

Den 30de augusti måste vi vara här. Då ska min stora pojke på besök hos den där läkaren jag äntligen fått tid hos. Hoppets ljus har tänts igen.

Namaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar