söndag 7 augusti 2016

Blogga från paddan; giv mig styrka!

Det är snodd på omöjligt att skriva från denna tingest så praktisk att ha med sig, och att göra små anteckningar på, så galet hopplös att lägga ut bilder med eller skriva något längre på sin lilla blogg.
Jag vill inte alls tro att det är min totala otekniskhet som talar nu.
Det är mycket skönare att vara övertygad om att det faktiskt bara är en pocketversion av anteckningsblock och bordsspeloch där med basta.
Då , då krånglar jag in mig igen i minimala tangentbordet med snabbtänkta översättaren och har skrivit skomärke i en mening utan att det har något som helst sammanhang.
Vem har liksom pratat dojjor här.
Suck!
Kanske blir nya laptopen ledig i morgon.
Eller så får jag skriva i mitt anteckningsblock (ja, jag äger fortfarande sådana!) så länge.
Hur jag än gör så går tiden snabbare när jag sitter här och petar.
Hunden säger att han är hungrig.
Duschen kallar också.
Och jag har skrivit ett luftinlägg för kråkorna igen, istället för det jag tänkte...
Suck igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar