måndag 22 september 2014

Bara några ord (Blogga varje dag145)

Måste försöka smälta att jag ska på ett ingrepp till. 
Vill inte alls. 
Men det sitter en polyp där inne som ska bort. 
I min livmoder.
Båda läkarna som var närvarande idag försäkrar att den är godartad. 
Det kan de se på färg och form. 
Men bort måste den. 

Så jag går omkring och är lite arg. 
Glad att den inte är elak naturligtvis. 
Bara arg för att jag inte alls vill ligga på nåt operationsbord igen. 
Har varken tid, lust eller råd med det. 

I morgon ska jag ta mig samman och ringa. 
Jag lovar!

Idag skriver jag bara detta.
Det får vara bra. 
Så länge.

2 kommentarer:

  1. Förstår dej!
    Kategori: nödvändigt ont.
    Kram och lite extra sisu ♥

    SvaraRadera
  2. Usch och nej! Men skönt att ta få bort den. Omtankar och kramar!

    SvaraRadera