tisdag 27 maj 2014

Fel fot


                                                                                              Blogga varje dag 27


Så är det idag.
Tänkte springa. Tänkte om. 
Låg kvar i sängen. Sen busade jag med valpen i stället.
Minstingen ovanligt bråkig.
Hemma idag igen.
Ont i en tand har jag.
Mannen undrar varför jag väntar. Att tanden ska ramla av eller???
Så då ringer jag snällt tandläkaren.
Bara att sucka och konstatera att det ingen yoga blir på torsdag heller.
D v s om jag inte gör det hemma...eller sticker på 14 lektionen, som jag egentligen inte alls tycker om...

Försöker koncentrera mig på sista småbarnslektionen inför sommaren.
Vill bara plocka på gitarren.
Då gör jag det. 
Suck igen! 
Kanske borde gå ut. 
Hunden sover och sonen sitter ånyo framför numera djupt hatade Minekraft spelet. Hatade från min sida sett alltså.

Ringer på en lägenhet. Säkert nåt lurt med denna också. Ingen ordentlig terrass. Tredje rummet är egentligen en garderob...
Jag har verkligen tappat stinget. 
De sista har jag sett har gjort mig djupt besviken.
Ska det verkligen vara så svårt???

Killen jag prata med ringer upp igen.
Inte klockan 10 som jag tyckte. 
Klockan 11.
Okej!
Fast inte okej.

Undrar lite varför jag steg upp överhuvudtaget idag...


2 kommentarer:

  1. Tackagudarna att det är en ny dag imorron ;)
    Kram och keep up!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Nina, jag tackar gudarna!
      Hade i alla fall en fin avslutning på jobbet...
      :)

      Radera