fredag 16 juli 2010

Till Elba

I morgon bär det av till Elba. Vårt underbara paradis i Italien. Där ska jag yoga varje morgon på stranden. Här är en bild på mig när jag är på väg tidigt en morgon med min matta på axeln.
Bara jag och ankorna och någon båt som flyter förbi. Underbart!
Jag har det faktiskt utomordentligt bra. Hela sommaren kan jag bara vara utan att behöva tänka på att fixa in mina barn på något kollo för att jag måste jobba. Det kostar dessutom en massa pengar. Att bara få vara med mina pojkar och njuta av dagen...
Kanske är detta inte det bästa för dom? Kanske skulle de haft mera utbyte av nya kompisar?
Just nu är det i alla fall så här. De är lediga i tre månader...ja, förutom att stora pojken har sommarläxor då förstås. I år har jag bestämt mig för att inte trycka på för mycket. Han behöver faktiskt koppla av.
Nu ska jag plocka fram allt som ska med.
Mannen packar ihop i eftermiddag sa han!

2 kommentarer:

  1. Ha en fortsatt fin sommar och semester! Härligt med favoritställen att återkomma till.

    SvaraRadera
  2. Låter skönt! Ha det gott

    SvaraRadera