måndag 16 juni 2014

Regna på du bara...

                                                                                                     Blogga varje dag 47

Det ösregnar.
Syndaflod.
Renings vatten.
Vad vet jag?
Träd faller. 
Mina balkonger ser ut som bombnedslag.
Blixtarna lyser och det dundrar.

Jag flyter fortfarande runt i en fin minitretreat smet.
En träff med människor jag kände och inte kände.
Prat.
Diskussioner.
Eftertanke.
Lantluft.
Kanske kommer jag att fördjupa det jag varit med om för er.
Kanske inte.
Positivt är ordet.
Bättre kan det säkert bli.
Alltid.
Ni vet, ideer surrar.
Inspirationen har fått nytt liv.
Jag kan och vill mera.
Ikväll kan jag bara säga att det var här vi var;


1 kommentar:

  1. Så fint! Och låt det snurra. Det du vill dela kommer till ytan tror jag. Kramar!

    SvaraRadera