måndag 15 april 2013

Bästa söndags undanflykten



för att jag ska slippa plocka fram min cykel är att "mina jeans är så trånga".
Ja, ni hur ju hur illa det låter.
Själv fattar jag ju hur himla dumt det jag sagt är när mina två energisprutor halar fram sina cyklar i källaren utan ljus. 
Mannen och jag går.
De cyklar.
Jo, jag ångrar mig ju sen när jag ser dem liksom sitta fast på cyklarna med någon sorts klister hela dagen.
Klister som bara släpper...
När man ska klättra eller måste äta.







På löpningsbanan i parken nära farmor och farfar.

med lite avstickare...




njutandes av allt det nygröna

nyrosa

Klätterstopp







nyvitt

mera grönt

farmor och farfars innergård

det är ingen hejd på cyklandet

farmor får också lite motion



tillbaks i parken efter maten

måste kolla läget...



vi går... 

...och cyklar över Aniene


Till och med järnvägsbron blir vacker i sol.


2 kommentarer:

  1. Fina bilder! Vad härligt. Vad grönt. Vad skönt! :)
    Ser fram emot lite grön färg här med nu när det kommit en del regn de senaste dagarna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder du bjuder på:)Så grönt!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera