fredag 7 december 2012

Tredje påfyllningen Tack!

Helt plötsligt blir det kallt i Rom. Två grader. Det är vi ju inte så vana vid. Hittar inte mössorna. Jo, mina egna hittar jag. De hamnade ju på första plats i fjor. Jag som högst sällan hade något över huvud taget på knoppen...Men vantarna då???

Måste hålla mig till en sak i taget. Precis som jag läst i underbara boken Awakening the Spine. Känner att jag har svårt för det. Vill även skriva om mycket på en gång. Därför blir det ingenting. Eller som nu. Nu försöker jag trycka in att jag läser en bok...nej, två samtidigt...fast Scaravelli är bäst.  Sen vill jag även nämna något om min konstiga bröst-graviditet. Och faktiskt lite om att jag äntligen ska åka till Sverige till jul....och och och...Under tiden tänker jag på att jag borde gå igenom den där privatlektionen jag ska börja hålla efter jul, samt kolla mera julpyssel till nästa onsdag, samt stryka tvätt, samt baka pepparkakor...Har nog ingen tid alls att sitta här och skriva.
Ja, ni hör galen jag är.

Förmodligen är det bara så att jag är nervös. Ska på tredje påfyllningen idag. Det känns inte alls. Tar väldigt lite tid och är inte ett dugg svårt. Tror att jag är lite nervös sedan läkaren visat mig att jag har blå vätska där inne. För att han ska veta att han kommit rätt med nålen. Ööööö!!! Blääää!!!
Alltså har jag en utomjording där...

Ett två tre! Iväg!

Det är det bästa. Sen kan jag nog skriva lugnt.


1 kommentar:

  1. Ibland är det ju så, vi trasslar, tänker och försöker fixa allt samtidigt. Det ordnar sig. Andas lugnt. Blått är flott :) Kramar

    SvaraRadera