lördag 17 november 2012

Bara säga hej

Det är inte mer än rätt att skriva också när man mår bra.
Vill liksom inte gnälla...bara...
Därför tänkte jag bara säga; Hej! Allt väl!
Nu när smärtorna släppt. Jag vänder mig lättare. Sängläggning och uppstigning är helt okej.
Det går inte som en dans. Bättre helt enkelt. Ja, då blir allt så mycket lättare och positivare.
Visst ska jag ha silikon i brösten. What's the big deal?
Det finns ju de som har plastbitar i hjärtat. De finns de som har någon annans hjärta. Det här handlar bara om bröst.
Visst kommer jag att fortsätta min yoga resa. Inte ens hundra hästar kan inte stoppa mig.

Så där när man är lite över på andra sidan blir det hela mycket ljusare.
Sen är det min sons födelsedag idag också.
11 år. Var tog tiden vägen? Den bara rusar iväg. Fast jag är med och firar.
Det är stort.

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att du mår bättre. Grattis till sonens dag! kramar

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig :) och tycker att det där med plast bitar i hjärtat var oerhört klok jämförelse ;) Det är ju egentligen partikulära saker du är ju du i alla fall. Kram!

    SvaraRadera